Ännu lika trött

Sitter här helt jättetrött och lyssnar på Jimmy Jansson - Flickan från det blå

Jag har aldrig kännt så här,
som om jag lever i en annan värld.

Har inte skrivit på ett tag, har inte direkt haft något att skriva + att jag inte varit hemma på hela helgen. Har varit i Skövde på basketcup. Jag hann inte ens längta hem lite grann, helgen gick så himla fort. P91/92 förlorade alla 3 matcher de spelade, dom har ju blivit bättre i år, men är långt ifrån hur de borde vara i denna ålder. För vårt egna 92 lag som även innehöll två tjejer som knappt spelat med oss gick det väl sådär, vi fick vinnarna i vår grupp så vi gick iallafall vidare till B slutspel, där förlorade vi tyvärr i semin med 2 poäng i sudden. Hade ju med mina P96 killar dit också, de vann ingen match i gruppspelet men kom ändå till B slutspel (de hade bara 3 lag i sin grupp, annars 4 lag) och de vann sin semifinal och gick vidare till B final där de förlorade med 10 poäng. Men semin, dom var så jävla duktiga och jag var verkligen stolt den matchen! hihi

Sov dåligt i helgen, vaknade innan 6 både lördag och söndag även fast jag skulle upp runt 7. Så nu i dagarna efter har jag varit jättetrött. Har biologiprov imorgon, Genetik. Det är liksom nu det gäller nästan, mitt betyg hänger på det här provet, IG eller G? Det känns som jag kan detta mycket bättre än tidigare prov, hoppas hoppas!  Gick hem tidigare i måndags och idag slutade jag tidigt så har sovit länge, men är ändå trött.

Sitter och har tvn på i bakgrunden, hockey Sverige - USA 0-1 just nu. Ska plugga lite mer biologi snart och senare kommer Della. Pappa har varit på basketmöte i Karlstad och hem kom han med en pokal och medaljer, pokalen fick vi för att vi kom 3a i Div 3 och medalj för vår andraplats i U18.

Några bilder från helgen..


Jag och Johanna, precis när vi kommit fram till Skövde och arenan


Ingen av P96 ville åka i vår bil först, men när Oscar tillslut gick med på det funderade killarna på hur de skulle göra nästa gång, om de skulle dra lott eller om vi skulle välja någon utav dem haha :)


Tyvärr fick jag inte se så mycket av småkillarna på discot, men de dansade på en upphöjd scen och Oscar tog av sig tröjan och snurrade runt med den som ett lasso över huvudet. Raggade gjorde dem rätt bra med, haha! Man kan säga att dom ägde hela discot!


Raggningen (på ett ungefär)
Oscar:
Ska jag ragga på dem Rickard eller?
Rickard: Vet inte, gör det
Oscar funderar en stund...
...ler lite..
Sedan glider han över till tjejerna som sitter någon meter bredvid,
typ som att han sitter på en rullstol och glider fram och säger "Heey"

David hade sagt att det var synd att han inte hängde med Oscar på discot, då hade han fått 6 tjejer, ist för den enda han dansade med som han inte ens såg ansiktet på.

Dom är för söta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0