Helgen

Helloj, kan skriva lite kortfattat om min helg. Fredags var jag på naturfesten åkte dit med Johanna och Gustaf. Hade kul och jaa.. Stern och Axel T gick jättesnällt med mig hem. Tappade även bort min mobil i skogen märkte jag när jag kom hem. Första jag gjorde på lördag morgon var att gå och leta, tro det eller ej. JAG HITTADE DEN i skogen! guuud. Glad jag blev, är ju Dellas mobil så. Igår låg jag i sängen och kollade på tv nästan hela dagen. Sen på kvällen gick jag till Della och hade jättemysigt. Jättemysigt nu imorse också! hihi ♥♥
 
Idag vet jag inte vad jag ska göra, vet iallafall att det är träning ikväll kl 19. Inte jättepeppad men ger det nog ett försök. Della ska komma hit ikväll också, myyyyyysigt!


haha snygga bilden va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0