Helloj everybody

Första riktiga lovdagen idag, om man räknar bort alla röda dagar och sånt. Trist att lovet snart är slut. Och ja Madde, nu kommer det igen, trist att Della jobbar denna vecka. Hade velat umgåts lite extra med honom, han ville ju såklart också ha lov men han ville hellre ha pengar och det är ju inte fy skam. Det sötot.

Ikväll ska jag på p96 träningen och antagligen träna själv, har börjat bli lika slö som alla andra jag snackar skit om som aldrig tränar. Men jag har haft mina anledningar och snart är det ju cup så jag måste börja träna nu och framför allt, inte svika laget. Basket är det jag tränar, för alla som undrar.


Bild från i somras

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig bild!

2009-04-14 @ 13:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0