lite frågor och svar

Så här mycket har jag att göra just nu, så att jag sitter och svarar på såna här frågesaker..

Vem?
Vem sov hos dig senast? - Della :)
Vem tror du tänker på dig just nu? - della kanske, förhoppningsvis
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? - min sötnos
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? - Johanna
Vem har du senast ringt? - pappa
Vem kommer du aldrig att förlåta? - hm, ingen?

Vad?
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? - jag vet inte, men gud vad jobbigt  :(
Vad har du på dig just nu? - träningskläder, ska strax hoppa in i duschen
Vad tänker du på just nu? - hoppas att della kommer snart (L)
Vad för mobiltelefon har du? - sony ericsson w810i
Vad är det för färg på din vänstra strumpa? har inga strumpor på mig nu hehe
Är du mysig? - det hoppas jag :P
Är det snyggt att vara riktigt smal? - nej!! tycker jag verkligen inte
Är du ensam just nu? - pappa och åsa är här
Är det soligt ute? - nej, kväll ju
Är du brunett? - ja
Är du orolig för något just nu? - nae det vet jag inte, kanske lite i bakhuvudet
Är du lycklig? - om jag är!
Är det snyggt med rosa strumpor? - inte min favorit kanske..

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? - jaa
Har du blivit sviken av en vän förut? - ja
Har du plattat håret någongång? - ja det har jag
Har du något husdjur? - ja en undulat, fia :)
Har du gått ner i vikt förut? - ja
Har du hål i naveln? - nej
Har blåa ögon? - nej gröna ungefär
Har du varit i Asien? - ja, i Thailand

Vill?
Vill du ha breda höfter? - jag är nöjd med dem jag har
Vill du vara smalare? - nej, nöjd som jag är!
Vill du ha en hund? - ja någon gång :)
Vill du att det ska vara soligt nu? - näe, då vore det lite konstigt va
Vill du ha sex just nu? - della kom! haha
Vill du vara singel? - god no!!
Vill du sova just nu? - mja, egentligen :) myssova!

Kan?
Kan du cykla fort? - racermästaren :P
Kan du sminka snyggt?  - får jag hoppas, inget proffs men lite kanske
Kan du springa långt? - nja, kan kan jag väl men jag gillar det inte
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? - jaa, men det vill jag inte!
Kan du bita dig i tån? - självklart, haha :D
Kan du vara sparsam med pengar? - oftast så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0