Shoppingdag

Hejsan allesammans! Idag mår jag inte illa, det är bra.. Är trött, men på jättebra humör! Morgonen började med att jag hade utvecklingssamtal, gick väl som jag trott, kanske lite bättre. Hade G i kemi, biologi likaså om jag jobbade bättre fast han sa att han såg på mig att jag kunde Genetiken jättebra som vi håller på med nu, allt annat hade jag VG eller på väg till MVG på. Sedan fick vi tillbaks referaten, fick inte en enda fel markering, onödiga detaljer eller någonting. Iofs hade Kärstin kollat igenom min innan, men ändå! Hon sa inte till mig att ändra mycket då, känner mig duktig. Har ju referat prov på fredag, hoppas det går bra. Sedan hade vi lunch följt av genetik-biologin. Sedan skyndade vi oss (jag & eva) till bussen för att åka till Karlstad kl 13.05. Vi var där ända till 18.15, kändes inte så länge.. kanske lite mot slutet när man började bli seg. Eva köpte ett par skor, ett linne/klänning, kofta och hudkräm. Själv köpte jag
  • Svarta ballerinaskor, som vilka andra ballerina skor som helst, 399 kr Din sko.
  • Vita converse, även jag har fallit för dem! Gillar egentligen inte converse på mig själv, känns som jag får så stora fötter då. Nu hade jag pengar och ja, jag köpte dem. Ni tänker kanske, varför inte köpa svarta istället då? Det enda jag äger är ungefär svarta skor. Omväxling är kul. 599 kr, DNA.
  • "Trasiga" jeans, letade efter ett par ljusa och kom hem med ett par. 699 kr, Bik Bok.
  • Vanlig vit sjal, 99 kr H&M.
Efter shopping rundan var vi jättehungriga och vi skulle snart åka hem så vi köpte varsin vaniljmunk och en dricka var, sedan vid Nöjesbutiken såg vi att det var korv för 5 kr/st. Vi köpte en varsin, men då han bara hade stora korvar färdiga fick vi sådana istället. Tycker jag var bra, lite mättare då! Tänkte äta pannkakor nu.

Förresten, såg även Stefan Holm i Karlstad, cyklandes vid vägkanten och pratade i telefon samtidigt, sa ett glatt hej till honom men fick inget tillbaks. Såg och sa iallafall hej till en kändis, yej! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0