Vakna med The Voice

Kollar på det varje morgon nu för tiden, går i perioder och nu är en sådan. För er som inte vet antog Jakob Öqvist en utmaning av någon, vad jag fattat det som någon som jobbar i samma byggnad som han själv. Utmaningen var att han skulle gå in i en radiostudio, live och även filmat. Detta klarade han lekande lätt. Jakob utmanade tillbaks denna man som fick gå till ryska ambassaden och spela upp Tingaling låten iklädd "ryska kläder" med cheerleaders vid sin sida. Senare fick Jakob ytterligare en utmaning, att moona för sin egen chef och dess tyska överchefer, han gjorde det. Idag har dom pratat om att han kanske gjorde sin sista sändning, iallafall att han inte kommer tillbaka än på ett tag, men förmodligen inte alls.

Jag hoppas detta bara är ett april skämt! Det första jag gör imorgon när jag vaknar är att sätta på 5an och se om han är där eller inte. Jag tror inte han är med, men jag hoppas hoppas verkligen han är där. Han är ju så duktig, vore sorgligt annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0