Vem i din klass...

DIN KLASS ÄR? nej, VAR 9C

1. Vem känner dig bäst? Madde, Eva, Johanna och Anna
2. Är några i din klass tillsammans? eh, johanna/anna var tsm me clas i 6an
3. Vem är bäst på att sitta framför datorn? viktor
4. Vem är omtycktast av eran gympa lärare? ehm, var nog viktor - faran för oss andra pang!
5. Vem fjäskar mest? Eva och Viktor

6. Är det någon som är kär i er lärare? Nae, tror jag icke
7. Vem tror du kommer att gå ut med högst betyg? Viktor, David.. ?
8. Vem vågar skilja sej från mängden? Madelene Sundgren herself!!!
9. Vem låter mest? Clas, Madde hmm Simon kan ryta till med haha


10. Vem pluggar mest på fritiden? Eva eva..
11. Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? Vet ej om de visste att tjejer fanns?

12. Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? Ingen haha
13. Vem är wannabe Sune (tjejtjusare)? Hm Pierre! David hade ju också sina stunder
14. Vem kollar på barnprogram? Eh, ANNA!
15. Vem är wannabe Pimp? Pimp.. clas brukade ju låssas
16. Vem är alltid glad? ME?? :D
17. Vem blir alltid färdig med proven först? gud, haha kommer jag inte ihåg..
18. Vem har sömnproblem? viktor, uppe läänge

19. Vem säger daaaah oftasast? skulle inte förvåna mig om de va sandra
20. Vem glömmer alltid att göra läxorna? var nog alla

21. Vem beter sig vuxet? eh David ibland tror jag
22. Vem lyssnar på Kent? Madde vet jag iaf

23. Vem lyssnar på Carola? eh, Johanna kanske haha
24. Vem gör aldrig bort sig? hmm.. venne
25. Vem sjunger bäst? haha vem har sångröst i vår klass?? 9C = kören!
26. Vem pratar flest språk? öhm, venne
27. Vem kommer att läsa testet? Madde! 100% säkert

28. Vem är vimsigast? Madde madde madde madde
29. Vem gillar ekologiska livsmedel? ööh
30. Vem kan slåss bäst? dude, jag såklart!

31. Vem kommer att läsa Samhälle? emelie, ida
32. Vem tål inte mjölk? vet ej, ida kanske?
33. Vem är snyggast? Jag? :D klart..
34. Vem är sämst på matte? eh, tvillingarna?
35. Vem är de flesta lärarnas favoritelev? eh, jag vet inte david,viktor,eva? "fjäskisarna"
36. Vem är bäst på engelska? i dont know, pluggisarna?
37. Vem ser ut att vara mest deprimerad? hampus, fast bara trött
38. Vem har roligast röst? eh, sandra har iaf "daaah"
39. Vem är mest emo? jennifer
40. Vem har snyggast klädstil av tjejerna? förutom mig själv haha, anna

41. Vem känner du minst? tvillingarna?
42. Vem är bäst på fotboll? hej madelene igen :)

43. Vem betyder mycket för dig? det vet dom själva

44. Vem älskar du att umgås med? de flesta va askul ju tillslut :D
45. Vem verkar vara mest störd? haha Clas, Madde.. Simon!

46. Vem är mest irriterande? tvillingarna

47. Vem är roligast? Madde och Clas haha
48. Vem borde bli modell? Jag haha självsäker va

49. Vem tycker om hästar? Vet ej, Ida!
50. Vem gör ofta din skoldag värre? tvillingarna

51. Vem är sportigast? madde blev ju utnämnd till det
52. Vem är en läslus? eva eva eva

53. Vem spelar hockey? Ingen, Madde gjorde
54. Vem spelar/spelat trummor? Fredrik Metal Bound
55. Vem skrattar mest? Jag och Madde lalalala (eller hahaha)
56. Vem är sjukast? Clas hade ju sina idéer
57. Vem är klantigast? Madde och Clas, igen!


Kommentarer
Postat av: den vimsiga, störda, rolig, klantigast och verkligen bästa!

haha jasså jag var med på rätt mycket jag men du känner ju mig så haha det stämmer nog bra :D

2009-04-23 @ 11:32:25
Postat av: igen

syns ju kanske att jag och clas kommer från samma släkt ;)

2009-04-23 @ 11:33:12
Postat av: sandra

söt blogg!!!

2009-04-23 @ 13:31:12
URL: http://foreversandys.blogg.se/
Postat av: s

haha fuck you jossan!

2009-05-28 @ 18:04:40
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0