Är det som med råttor?

Igår var jag med Madde, och som alltid när hon är i närheten börjar man asgarva och ja. Man blir väldigt glad iallafall. Plus igår var jag nog lite övertrött också, som syns på hennes blogg litegrann. Det var kul iallafall. Madde var också glaaaaaaaad.. Haha :D Sen efteråt gick jag hem till Della från längst ute till strand upp till sandfallet mitt i natten, han erbjöd sig att hämta mig. Men tyvärr var jag lite seg att tacka ja till det. Han hade tidig träning imorse så han åkte redan halv 9. Strax efter han åkt gick jag hem till mamma vid Maxi. Och ja, nu sitter jag  här.


Kommentarer
Postat av: madde

men jag hade iaf samma humor som mig själv :D

2009-02-14 @ 11:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0