bla bla bla?

Gud vad mycket jag skriver om Della just nu, eller ja, hela tiden. Men det är runt han mitt liv kretsar runt just nu. Lite tråkigt att säga, men så är det ju faktiskt. Därför är mitt liv pest när det ibland känns som att han knappt vill veta av mig och när hans humör är "över medel" så är mitt liv helt underbart. Skulle gärna vilja att mitt liv kretsar runt flera saker, men tyvärr är det inte så just nu. Jag älskar ju honom hur mycket som helst men jag skulle gärna ha det så att inte allt jag tänker på och gör handlar om honom, vad jag än gör så är det honom jag tänker på. Tro mig jag har försökt att ändra på det, jag är glad att jag är tillsammans med honom, men skulle gärna vilja sakna och vara beroende av mer saker än bara honom. Jag kanske inte har försökt tillräckligt?

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan gärna få sakna o vara beroende av mej om du vill :)

2009-02-08 @ 00:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0