efterlängtat sms

Skoldagen började med mattelektion som gick väl sådär, börjar få lite kläm på det där. Sen hade vi kemi som jag verkligen inte hänger med på, är efter som bara den! Ska börja plugga snart på det där, så jag också kommer på vad det handlar om.. Lunch dags, ingenting speciellt där heller, satt och pratade med Nisse en stund. Sen spanska, svenska, vi kollade på En komikers uppväxt. Klassråd och sen lika lååångtråkiga biologi. På vägen hem fick jag ett efterlängtat sms av Madde som sa att hon hade min tröja! ÄNTLIGEN! Så jag väntade en halvtimma på henne på tågstation, såg Della där nere medan jag väntade :* , sen kom Madde och jag fick tröjan av henne. TACK SÅ MYCKET! Nu har jag ätit, sitter och kollar på tv samtidigt som jag har datorn i knät. Har träning om 2 timmar, ska väl bli lite töligt, men ja.. "Man måste ju ställa upp".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0