fågelsång

Hade ställt påminnelse klockan 10, då vaknade jag imorse och var så kissnödig att jag var tvungen att gå upp och efter det ville jag inte lägga mig igen, så nu är jag jättetrött, även fast jag somnade ganska tidigt. När man sitter vid datorn hemma hos mamma (som inte händer alls ofta) så blir man alltid lika förvånad över vilka gamla låtar det finns på datorn. "Jusst ja, den finns ju!" . Måste plugga lite idag, spanska och kanske till och med engelska glosor. Om 3 ½ timma är det One tree hill på tvn och klockan 20.00 börjar Mia och Klara. Sen är det ett nytt Beck avsnitt idag. Söndagar är ganska bra tvdagar, iallafall denna. Just nu sitter jag och letar lite musik och tränar på mitt fågelläte, ingen vanlig vissling utan det här är avancerade saker, tro mig! Madde blev lite trött på mig när jag övade på det hemma hos henne, så jag fick sluta. Plus att jag blev lite trött i munnen också. Ingen större framgång tyvärr.


Såhär ser det ut när jag övar på mitt fågelkvitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0