Fettisdagen

Igårkväll gick jag med Della hem till honom, jag hade lite ont i huvudet och var jättetrött. Medan han kollade på tv somnade jag till lite i soffan.Sen gick vi och la oss, mys! Idag har jag bowlat och kikat lite på stan med Johanna. Vart nere på småpojkarnas träning men där var det bara två stycken som dock kom 10 minuter för sent, trodde inte det skulle komma någon när jag stod där med endast Johanna och klockan passerat halv 6, då träningen börjar. Nu är det dags för tråk-träning. Förhopnningsvis vill Della att jag kommer till han efteråt, eller han kommer hit. Saknar hans mys!

Förresten är det ju fettisdagen idag och jag har inte ätit en enda semla! Inte likt mig. Jag är sugen som bara den! Hinner tyvärr inte köpa någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0