Måndag = hemmadag

Vaknade hemma hos Della vid 9-tiden, fint väder! Strålande sol och jättemycket snö. Nästan så man bara ville ut och åka pulka, men nah, så blev det inte. Fick skjuts hem av honom, det är så läskigt att både cykla och åka bil på vintern när det är halt, jag var livrädd som vanligt! Nästan läskigt att bara till och med. Nästan hela dagen har jag pluggat biologi, faktiskt så gjorde jag det! Länge också. Känns bra, såg lite på tv också, men mesta tiden spenderade jag åt att plugga. Hade tänkt att gå ner till stan, men det blev plugga istället. Lite duktig känner jag mig faktiskt, jag får gå dit imorgon istället. Snart är det dags för träning i avlånga Karlskoga efter det blir det hem och mysa!

Matchen igår vann vi tillslut, gick lite upp och ner. Vi spelade väl inte vårt allra bästa. Eller så var det det vi gjorde? Alla har börjat träna mindre, speciellt karlskogingarna som ibland bara tränar en gång i veckan då vi kristinehamnare tränar två eller tre gånger. I andra halvlek spelade vi kristinehamn/karlskoga-femmor. Gick hyfsat. Skulle vilja se lite mer vilja och glöd i laget både på träningar och matcher så skulle vi nog kunna vinna med ännu mer. Bara jag visste vad som krävdes för att få fram det, hade jag vetat skulle jag kämpa hårt för att ha det så, men det är svårt. Hur gör man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0