Nu är jag riktigt trött

Jag vaknade hemma hos Della, lite halvtrött sådär som man brukar vara halv 7 på morgonen. Gick hem, han gick med och sen vidare till tåget. Skoldagen började med Bild, för en gångs skull när Maud var där målade vi av frukter, woho! Eller inte. Sen var det svenska , vi fick tillbaka grammatik provet, fick 193 av 194 poäng, så det gick riktigt bra. Efter det skulle vi diskutera olika frågor i grupper om En komikers uppväxt-filmen som vi sett. Sen var det lunch, jag skyndade med Eva ner på stan och köpte hennes efterlägtade väska. Sedan hade vi biologi lektion, inför provet imorgon. Sedan promenad hemåt. Precis när jag skulle gå innanför dörren frågar Eva om vi skulle gå upp till Stenstalid och hälsa på, det blev att säga hej till Oscar. Han hade som vanligt saknat oss och ville att vi skulle komma oftare, gärna flera gånger i veckan, så ofta vi kunde alltså. Efter det var det dags för att plugga biologi, jag tror inte jag kan någonting. Alla andra ämnen har jag ganska lätt för mig att lära in, men biologi sätter sig bara inte! Lars prov är tyvärr också ganska svåra och man vet aldrig vad som kommer med. Men jag ska plugga nu igen och så får jag göra mitt bästa imorgon på provet. Har också vart med familjen Nilsson hemma hos Fredrik och fikat, för han fyllde 20  år igår! Somsagt, dags att plugga nu.



Bad Madde skicka en bild som jag kunde ha på detta inlägg eftersom jag inte har några bilder på denna datorn, det här är resultatet.


Kommentarer
Postat av: Madde

Ett väldigt fint resultat tycker jag :DD

2009-02-11 @ 21:10:26
Postat av: Anonym

Ett väldigt fint resultat tycker jag :DD

2009-02-11 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0