shopping eftermiddag och myskväll

Hade svenska prov, jag vet att jag inte kommer få alla rätt, men känns inte som långt ifrån. Eva och jag åkte till Karlstad klockan 12, stannade till 17.15 då bussen åkte hem igen. Hon köpte bara (hon brukar va helt köp-galen annars) ett linne. Själv köpte jag två tröjor, en svart velourtröja som verkligen var superskön, min nya favorit. Köpte också underkläder (impulsköp som jag inte är nöjd med tyvärr), diadem, två ljuslyktor till Åsa och en hjärt-blompinne. Just nu är jag hungrig, har inte ätit sen lunch. Della ska köpa med sig något, så ska vi äta här snart och ha lite myskväll tillsammans.
Är själva hemma också, ska bli extra trevligt.


Detta är en velourtröja om någon undrar, fast min är helsvart, och jätteskön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0