söndag söndag, åter söndag

8 februari, söndag. Söndagar är hata men ändå älska dagar, det är helg, men hela tiden går man runt och tänker på att det är skola imorgon. Fast för min del är det inte skola imorgon, jo skola är det, men jag ska inte dit. Det är friluftsdag men jag har biologi prov på torsdag som jag måste plugga på och då ska jag verkligen plugga med! Måste fixa ett ganska starkt G på det här provet för att känna mig säker på att få G som slutbetyg. Idag är det matchdag, ska möta Ullvi - Köping, bortamatch. Är inte alls taggad, fast.. Hur ofta brukar jag vara det? Aldrig. Kankse är dåligt att inte vara taggad, man kanske presterar sämre om man inte är det? Jag blir aldrig sur om vi förlorar en match, oftast inte iallafall, är det bara för att jag inte var taggad innan? Det kan man fundera på.. Kan försöka tagga lite senare, precis innan matchen och satsa järnet, om jag kommer ihåg. Iallafall samling 14.15 och matchstart 17.15, skönt att basketmatcher är relativt korta, skulle komma hem så sent annars. Ikväll är det Mia och Klara kl 20.00 som man absolut inte får missa! Hoppas jag hinner hem i tid, men har ställt in på inspelning ifall jag inte skulle hinna.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mia & Klara är så klockrent :D

2009-02-13 @ 19:14:46
URL: http://chatriine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0