Åter måndag

Första skoldagen idag igen efter lovet! Så jobbigt. Sov hos Della inatt och han var ju ledig idag, och imorse.. Var verkligen jobbigt att gå därifrån, han skulle ligga och gotta sig i sängen i flera timmar till och jag hade en lång skoldag framför mig, ända tills efter klockan fyra. Jag är helt trött nu och en liten gnutta av huvudvärk som plåster på såren.
Trevligt trevligt.

Ingen träning idag, som vanligt för lite folk. Vad ska det bli med vårt kära lag...? I fredags var det lite lagstämning iallafall, då var en del av laget hemma hos Linnéa, närmare bestämt, jag, Johanna, Kerstin, Alice & Malin Nilsson. Vi åt Pizza, godis & chips och kollade på tv och på filmen Love & Basketball.

Som vanligt är jag sötsugen, fick just precis nu när jag skrev det en bit mörk choklad av Åsa. Men jag vill ju ha semla, kinasnacks eller kanske chips! Godis godis godis..

& DELLA DELLA DELLA

eller ja, Oskar i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0