Fredags kväll

Blev en ganska sen natt det här. Har bara suttit vid datorn hela kvällen. Kliar lite i halsen så hostar lite jobbigt då och då, störande. Idag spelade vi upp teatern, vet inte riktigt hur det gick. Men var iallafall ingen fara & nu är det över. På engelskan fick vi veta resultaten på proven vi gjort & jag var 1p från MVG på det sammanlagda resultatet. På filmrecensionerna fick jag MVG & VG+ & glosorna MVG, hade tyvärr 1 ord fel av 90.

Dessvärre fick vi tillbaks biologiprovet.. gick mycket bättre än vad jag trodde. Innan sa jag till Eva "om jag får mer än 10 poäng skriker jag" då 29 var godkänt. Så dåligt kändes det verkligen! Men jag fick faktiskt hela 27,5. Inte godkänt men jag är ganska nöjd ändå faktiskt. Mycket bättre än vad jag trodde iallafall. Det var en någorlunda glad överraskning.



Imorgon är det match mot Arvika, vår sista Divison 3 match som dessutom är hemma kl 16.30 i Brogårdshallen. Endast Kristinehamnare som spelar, då karlskogingarna är borta "oj det var ovanligt". Vi får kämpa på med halv trupp, är bara 5 st orginalspelare + Fatemeh som inte spelat ännu denna säsong och Ajla som haft knäproblem länge så hon kanske inte spelar något, kanske inte ens kommer ner? Iallafall hoppas jag det går bra för oss.

Hoppas också på att få se Della imorgon, han har spelat match jättelångt borta idag. Tyvärr förlust. Nu ska jag borsta tänderna och sånt där sen sova. Kanske tittar på tv i sängen en stund också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0