hair, face and clothes

Hannah, du undrade vilken hårfärg det blev... Tänkte svara på det här! Tog en råttfärg-aktig hårfärg. Tänkte ta så nära min vanliga hårfärg som möjligt. För att ja, jämna ut utväxten, slingorna och allt annat hår för att senare färga en mörkare färg. Men håret fick en hyfsat jämt brun ton, mer åt det röda hållet än grå/silvrig. Utväxten är pyttelite ljusare än övriga håret, desamma gäller där de blonda slingorna var innan. Men det blev bättre än jag trott. Bara att kika efter mig och mitt hår i skolan eller någon annan stans!

Ansiktsmasken blev gjord igår med, tänkte vara lite snäll mot Della så han fick den, även fast han kanske inte ville (först hihi). Men i denna förpackning var det så mycket kladd, så det räckte och blev över även för mig. Har kort på det också, som kanske läggs in senare. Men jag tror inte han vill det. Han sa att han inte kände någon skillnad efter, men joo! Det blir iallafall lite skillnad. Jag har sagt att vi senare i veckan ska göra en sån mask där man får dra av "skinnet" när man är klar, så han får ha lite kul efteråt också. Istället för att tvätta av, som vi fick göra igår.


Förresten, har slagit i handen i dörrkarmen (råkade!) jättehårt. Har ont i handen när jag greppar saker, till och med nu när jag skriver. Känns som jag behöver knäcka den på något sätt, ni vet.. som med fingrarna. Har fått en liten bula vid långfinger knogen och en liten precis där handleden börjar och en stoor bula nästan där handleden börjar! Ser helt knäppt ut. Och det gjorde ont! Ingen liten smäll och hela handen domnade av! Hevi och jag hade lite bråttom när vi var nyfikna (haha) och då slog jag i handen, hon bara sprang vidare och drog i min onda handled medan jag skrek åt henne att jag inte hade någon känsel i handen och att hon skulle släppa, men hon fortsatte dra i den medan hon sprang. Haha, hoppas det blir bättre iallafall.

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag får hålla utkik då :D

2009-03-31 @ 18:39:04
URL: http://hkp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0