hmm

Efter kemi provet var gjort och vi fick se facitet på provet trodde jag att jag bara skulle få 4-5 poäng då godkänt var 20 och max var 60.. Jag chansade mig igenom nästan alla frågor och mina chansningar räckte nästan till. Fick 29 poäng varav 6 Vg poäng så lite har jag faktiskt i huvudet mot vad jag trodde.

Var så trött i skolan och Eva lika så, vi bara satt och skrattade när vi räknade matte på rasten åt att vi aldrig löste talen. Tillslut gjorde vi det, men det tog sin tid. Efter skolan har jag bara suttit och slöat framför tvn, tagit ett fotbad. Ska nog in i duschen och raka benen och så snart. Skulle vilja färga håret, har inte gjort det än. Jag har ju färgen, men orkar inte nu.

Jusste, hade ju match igår, HELA karlskogalaget kom och vi var fyra stycken från kristinehamn + två 95or som aldrig fick spela. Herregud. Iallfall, vi vann med 3 poäng, 35-32 och kom 2a i serien. Pappa räknade ihop att kristinehamnarna tillsammans gjorde 20 poäng och karlskogingarna 15, så vi "vann" på den delen iallafall. Hela laget fattar väl att vi inte hade vunnit om inte Karlskoga hade varit med, men hade inte gjort oss någoting. Så länge alla har roligt, alla trivs och att vi känner att vi är ett Lag tycker jag det är mycket bättre än att man går runt och bara är irriterad.

Guuud vad trött jag är. Hoppas på att få mysa med Della ikväll, men vi får se.
Synd att jag inte har mer pengar, skulle gärna bjuda honom på nhl hockey..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0