måndag = långdag

Måndagar ska alltid kännas så jävla långa. Det är inte nog med att man har haft en skön helg och man måste pina sig upp ur sängen tidigt på morgonen. Utan man måste sluta så jävla sent också, 16.05? Nejtack. Inte nog med det, man har ett sövande långt hål på 2 timmar och 50 minuter som man måste döda tid på också. Idag på den långa håltimman tränade jag liten stund på engelskaglosor till fredag! Jag vet, tidigt. Men hade inte lust att räkna matte, har ju matteprov på torsdag. Jippi yej. Matte B till och med. Första matte B provet också.

Sen helt ur ingenstans nästan sa Eva att Babbeldrottningen 3 har kommit till biblioteket på skolan och hon visste det utan att säga någon, förns nu! Iallafall jag lånade den på en gång, tyvärr har den inte, precis som tvåan kommit ut på svenska än, så jag fick låna den på engelska. Men det går ganska bra ändå. Eventuellt ett val till bokrecensionen i engelska vi ska ha i maj.

Idag ska jag nog skippa träningen, eftersom enligt pappa i tidningen så skulle vi vinna matchen om det hade varit med Karlskogingar, så då behövs det ju inga Kristinehamnare och framför allt ingen Josefin. Ska nog upp och kolla på Della som spelar ytterligare en kval match idag. Hoppas dom vinner denna! Lycka till KHT och framför allt lycka till Della. Han är sååå duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0