Någon

Ibland önskar jag att jag på något sätt kunde råka illa ut, inget jätteallvarlig men ändå något skulle som gjorde så att jag kunde se om folk blir oroliga och om de faktiskt bryr sig om vad som händer mig. Ibland får jag känslan av att jag skulle kunna göra vad som helst eller säga vad som helst men ingen bryr sig ändå. Folk hör mig, men dom lyssnar inte. Höra är en sak medan att lyssna är en annan och att förstå, man kan ju iallafall försöka.

Låter kanske lite jobbigt, som att jag är jättedeppig eller någonting, men så är det inte. Livet går ju upp och ner, dåliga och bra stunder. Ibland tycker jag inte riktigt att det märks att folk bryr sig bara. Ingen gör det där lilla extra riktigt, för att få just mig att må bra. Ingen. Nej jag vill inte ta livet av mig eller liknande, alla har ju sina med och motgångar. Detta är min svacka just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0