samma visa!

Jag önskar jag kunde skriva om någon intressant händelse, men tyvärr inte. Denna dag har varit precis som alla andra. Jag sitter hemma och pluggar och kollar på tv. Pappa är i Eskilstuna och kollar på basket, så jag är ensam hemma som ungefär varje dag och kväll. Kemin sätter sig litegrann, men kan max 10% av det vi ska kunna. Jag vet, jag är jättedålig på att planera min tid. Men tyvärr funkar jag så, tycker jag det är tråkigt får det sista prioritering.

Känns ganska bra nu iallafall, enligt vårat schema ska vi inte ha prov förns om ca en månad när det är nationella. Tyvärr är det på min födelsedag! =(  Hoppas på minst två tårtor i år, fick ju ingen förra året.. Bara 37 dagar kvar nu.

Vill färga håret snart! Får väl bli till helgen, pappa har inte vart hemma och kunnat gjort det på mig än. Ska även ta ansiktsmasken någon dag. På fredag är det ju studiedag och jag funderar på att åka till Karlstad, måste få med mig någon dit också, så vi får se hur det blir. Kanske en annan dag.
~
På söndag är det sista matchen, U18 match och även hemma match, 14.00 brogårdshallen. Jag, Johanna, Alice och Malin spelar. Vi har även med Felicia och Elin som är 95or. Vi möter ett jättebra lag, Örebro. Sist vann vi med 6 poäng i förlängning, då med 8 orginalspelare. Nu tänker jag vara ärlig, hoppas inte Karlskoga kommer med. Tycker inte dom förtjänar det, i och med att de inte tränar. De skulle komma imorgon tror jag, men det räcker inte. De har inte varit här och tränat sen i januari, 2 månader sen. Ska de vara med så är inte jag med, det har jag bestämt mig för. Då har vi iallafall någon som kan skriva sekretariat på plats...
~
Nu ska jag inte göra något, måste ju tyvärr plugga kemi så jag varvar det med tv/dator. Är trött och ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. Känns lite ensamt vara hemma varje dag, men jag har blivit van nu mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0