Söndag

Söndag = basketdag. Har varit nere i brogårdshallen ända sedan halv 10 och dömt idag. 3 matcher på raken. Skulle dömma med Stern men han skicka sms imorse om att han var sjuk så i sista sekunden hoppade ängeln Johanna in och dömde alla 3 matcherna med mig. Både hon och jag är nu 300 kronor rikare. Och jag tycker hon skötte sig galant för att va första gången!

Nu ska jag duscha, sen kolla på handboll med Johanna. Efter det ska jag kanske bjuda Della på mat, om han vill ha. Har också köpt OLW-stjärnor och Semeltårta, så det blir nog en trevlig kväll. Har också köpt ansiktsmask & hårfärg, blir antagligen ingen skillnad med hårfärgen, förhoppningsvis mindre utväxt! Så det ska jag försöka hinna med ikväll också. 
Klockan 21 ska man ju kolla på Beck med, såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0