Söndag

Igår kollade jag på f94 mot Örebro, de vann med 3p i förlängning.. Efteråt var vi på McDonalds och sen kom hem jättesent, inte sent på kvällen men senare än vad man brukar när man bara är i örebro och spelar.. 94orna är bra sega. Åkte direkt upp till Della efteråt där jag åt tacos, 3e gången på gårdagen jag åt!! Längesen jag ätit så mycket på en hel dag och längesen jag var så mätt. Blev iallfall en myskväll igår! Det gillar jag. Idag har jag gått hem, i pyttelite snöväder, precis när våren var på väg börjar det snöa... Oh no.

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 13, har samling då.. Efter matchen ska jag nog med pappa till Karlskoga och titta på deras div 2 lag eller vilka det nu är som spelar, herrarna iallafall. Mer vet jag inte vad som händer. Della ska iallafall långt upp i Dalarna och spela, så han kommer inte hem förns sena natten. Hoppas på att tagga lite idag inför matchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0