Söndag

Denna dag har varit en vilodag. Blev ju inte att tjäna några pengar lite synd, men ändå bra för jag har varit så himla trött. Della kommer hit snart med Roma-pizza. MUUMS! Pizza och mys, längtar!

Imorgon är ju den längsta dagen på hela jävla veckan, varför ska man gå så länge i skolan.. 16.05? Även Nisses födelsedag, grattis! Har lovat att hjälpa han med engelskan som present. Snääällt av mig. Det händer inget speciellt denna vecka. För alla som vill veta så har jag äntligen färgat håret, igår! Syns lite av den gamla utväxten och där slingorna var tidigare är det liite ljusare än övrigt, men det blev mycket bättre än vad jag trott! Ska bara göra den där ansiktsmasken snart, kanske redan ikväll?

Kommentarer
Postat av: Hannah

vilken färg? :D

2009-03-30 @ 00:23:03
URL: http://hkp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0