Studiedag

Som det framgår i rubriken och som kanske många vet var det studiedag idag. Sa hejdå till Della imorse som gick till praktiken lite innan 7, trodde inte jag skulle somna om för det är jag värdelös på, men jag klarade det. Inte nog med att jag somnade om, jag sov ovanligt länge också! 13.00 vaknade jag.. Sedan har jag bara legat framför tvn hela dagen, skönt att äntligen få vila, en hel dag! 19.00 åkte jag med Ulrika upp och kollade på Della och J18 laget. Tyvärr slutade matchen 5-5 så inget J18-elit för dem. Sitter och väntar just nu på att han ska ringa, angående om jag ska komma dit eller inte. Om inte så blir det nog att ligga framför tvn och sova ganska snart. Pappa ligger och snarkar redan nu, så blir som vanligt väldigt ensamt och tråkigt att sitta själv, så kan lika gärna sova då.

Även fast jag sovit så länge idag är jag lite trött, är nog bara för jag sitter själv och inte har något riktigt att vara pigg för. Ska jag till Della ska jag vara jätteglad och supersnäll hela tiden, för det är han värd! Speciellt efter mitt dåliga humör igår.

Jag är jätte godissugen också!  Guuuud...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0